محفل خستگان

ازدواج

جمعه, ۸ شهریور ۱۳۹۸، ۰۷:۰۵ ب.ظ

 

مردی نزد حکیم امد و خواستار پندی ازحکیم پیرامون ازدواج شد حکیم بعد از دست کشیدن به محاسن خویش به مرد گفت تلاش کن مرد که از پاسخ خردمندانه حکیم بر اشفته شده بود گفت چه اقداماتی برای تلاش انجام بدم که حکیم عصبانی شد و به جوانک ابله گفت طلاش کن نه تلاش

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۸/۰۶/۰۸
ارش ..

نظرات  (۲۸)

سلام

طلاش کن😂😂😂

بالاخره حکیم افتخار دادن:))

ولی همچنان اعصاب نداره حکیم😅😅

پاسخ:
 سلام بله حکیم کوتاه و نافذ مطلب میرسونه :)

تورم و بی پولی رو اعصاب حکیم اثرگذاشته !

 

مثل همیشه پستاتون خوب وکاربردی ان:)))))

پاسخ:
حکیم از بچگی همینطور بوده روایتی هست که افتاب زیاد به سرش خورده  ولی پنداش کاربردیه
اینطور که میبینم حکیم از لیتوانی و رومانی و یونان هم پا منبری داره :)

پندای حکیم بسی جذابن:)))

امیدوارم اعصاب حکیم درست بشه بازم پند بگن:)

پاسخ:
فعلا که باگل گاوزبانم مشکل حکیم حل نشده :)

دقیقا چشونه حکیم؟

برا چی عصاب ندارن؟:)

پاسخ:
روایت هست که موقع کودکی حکیم، افتاب زیاد به سرش خورده به خاطر همین اکثرا اعصاب نداره :)
۲۱ شهریور ۹۸ ، ۱۳:۰۹ غریبه آشنا A

مستر خسته 😐 سرما خوردم!!!😪😪😪😷

گلومم درد میکنه😫😣

دلت خنگ شد؟!!😢😢😭😭😭

دو رکعت تو حرم در اولیتهامه براتون 😜 با اعمال شاقه 😃

 گفتم که در جریان باشید 😄

پاسخ:
نمیشه من سرما بخورم شما سلامت بچرخی :)
لطفا با ماسک اینجا بیاید تا من ویروس نگیرم :)
۲۲ شهریور ۹۸ ، ۱۳:۳۴ غریبه آشنا A

عطـســـــه😪😪

ارش خان زمین گردِ واقعا😉😂😂😂

پاسخ:
من تازه خوب شدم تا یه مدت سرما نمیخورم :) منظورم مخاطبای بین المللیم هست مخصوصا اونی که از لیتوانی هست !
۲۲ شهریور ۹۸ ، ۱۴:۵۲ غریبه آشنا A

شما همیشه گرسنه اید میخورید ان شالله عزممان را جزم کنیم😜😂😂

از منم خارجی تر دارید یعنی؟!😎😆😂

پاسخ:
محیط وبلاگ من بر خلاف وبلاگ شما واکسینه هست !

سلام

تبریک آرش خان 

میگم این لیتوانی کجا هست؟؟؟

کجای نقشه رو بگردم میبینمش 😀

پاسخ:
سلام ممنون
همین نزدیکیا هست از پامنبری های ثابت حکیمه :)

سلام

ای بابا حکیم طفلی چقد بد شانسه:))

 

حکیم وللش،خودتون چطورید؟:)

آرشیدا وآرشام چطورن؟:))

پاسخ:
سلام 
خوبم ممنون
ازشون خبر ندارم زنمم نمیدونم کجا رفته
۲۳ شهریور ۹۸ ، ۰۹:۳۱ غریبه آشنا A

خوب بود اونموقع که مریض بودید تو وب راتون ندم 😏 تا الان اینجوری کری نخونید و واکسینه ماکسینه نکنید برام😂😂

 

عـ عـ عـ عــــــــــــطسه 😪😪😪😷

پاسخ:
من کلید دارم نیازی به اجازه نیست :)
عجب توپی گرفت نویر !!!!!! ( داشتم فوتبال میدیدم )
۲۳ شهریور ۹۸ ، ۲۳:۳۹ غریبه آشنا A

همون دیگه زیادی آزادی دادم بهتون حالا واسه من کلاس میذارید،فردا قفل در رو عوض میکنم حساب کار دستتون بیاد😜😂😂

بله امیر....!!!!(دارم مختار میبینم😆😅)

پاسخ:
مشکلی نیست کلید ساز میارم باز میکنم :)
۲۴ شهریور ۹۸ ، ۰۰:۰۱ غریبه آشنا A

چشمم روشن لابد پس فردا از دیوارمونم بالا میرید😲😝😖

پاسخ:
خودم بالا نمیرم اهورا سبکه اونو میفرستم بالا بره

خداروشکر خوبید

از زنتونم خبر ندارید😅به شما میگن مرد نمونه😅😂

 

آقا آرش اومدید وب منم ماسک نزده بودید نه؟😟

منم سرماخوردم 😔

گلو درد وگوش دردو چه کنم😭

پاسخ:
بله زنم معلوم نیست کجاس بیاد دستم منو بگیره ببره سر زندگی
سرماخوردگی الان مد شده همه میگیرن من گوش درد و گلو درد نداشتم فقط سردرد و ابریزش بینی بود ولی به نظرم هیچی به اندازه استراحت تو زود خوب شدن تاثیر نداره . دو تا قرص سرماخوردگی بخورید 8 ساعت بخوابید بهتر میشید مایعاتم زیاد بخورید
۲۴ شهریور ۹۸ ، ۰۰:۱۵ غریبه آشنا A

اهورا عزیزم😃اون که فرزند خونده محسن خان قدمش رو چشمام😍😅

پاسخ:
مشکل اینجاس اهورا بدون بابابزرگش جایی نمیره
۲۴ شهریور ۹۸ ، ۰۰:۳۸ غریبه آشنا A

ای دل غافل خبر ندارید اهورا داره تو وبم با کروکدیل و گوریل بازی میکنه😄😂

پاسخ:
:)

آقا آرش😅😂

شما باید برید دست زنتونو بگیرید ببرید خونتون😅

سرماخوردگی مد شده؟😅

والا من هیچوقت به مد نبودم همینش باید گیرم میومد از مد؟😅

سردرد وابریزش که چیزی نیست😅

گوش درد وگلو درد خیلی بده😢

ممنون بابت توصیه هاتون :)

از صبح دارم ابجوشو ابلیمو اینا میخورم بلکه یکم بهتر بشه 😑

 

پاسخ:
والا من روم نمیشه برم دست دختر مردم بگیرم :) بعد خونه هم ندارم گفتم شاید اون داشته باشه بریم اونجا :)
سرماخوردگیم دیگه باید دورش رد بشه استراحت کنید سریعتر خوب میشید

😅😂😂😅

رو شدن نمیخواد کهههه😅

اصلا بهش بگید زن باتوام پاشو بریم😁

( بالحن  مرد سیبیلوا کلاه دارن لاتی راه میرن یه لُنگم دور گردنشونه کتم رو شونشون انداختن تو فیلم قدیمیا تو مایه ها بهروز وثوقیو این حرفا بخونیدش)

 

بعد کدوم دختر خونه داره اخه:)

دیدید هی میگفتیم این پسرا دنبال دختر پولدارن میگفتید نه خودتونم لو دادید ازهمون پسراید :P 

اونورا خونه رهن منطقه متوسط رو به پایین چنده؟

رهنم نشد اجاره دراین حدم ندارید پس انداز؟:(

 

پاسخ:
نه دختر پولدار بدتره کلا پول زن بیاد تو خونه امکان نداره منت نذاره
رهن کامل حداقل 150 برای اجاره هم 60 تومن با حداقل 1.5 اجاره

سلام

چقد زیاده رهن:(((

کارتونم تهرانه درسته؟

وگرنه میگفتم برید کرج :))) به نسبت بهتر از تهرانه نه؟

انشاالله هرموقع صلاحه بتونید دست زنتونو بگیرید ببرید خونتون:)

همه گیر همین خونن:(

داداش منم همسن شماست هنوز ازدواج نکرده بخاطر همین مسائل مالی:(

بااینکه طفلی از ۱۸سالگی همش داره کار میکنه:((

پاسخ:
سلام
بله دیگه مسکن جهش زیادی داشت کرج ارزون تره  ولی خب کارم تهرانه. همون اجاره کردنم مشکله
من سه ساله کار میکنم فقط مشکل مسکن نیست من خودم امادگی ازدواج هیچ جوره ندارم تا همون 4 5 سال دیگه
فعلا برنامه اینه که ازدواجی اصلا در کار نباشه تا بعد ببینیم چی پیش میاد

چه جالب اکثر پسرا و همینطور دخترا دوست دارن زودتر ازدواج کنن

بعد شما میگید برنامتون اینه کلاً ازدواج نکنید:)

انشاالله هرچی به خیروصلاحتونه براتون پیش بیاد:)

پاسخ:
من با خانم ها زیاد رابطه نداشتم کلا دوست داشتن و عشق و عاشقی  زیاد درک نمیکنم بعیدم میدونم خانمی از من زیاد خوشش بیاد چه به لحاط قیافه چه به لحاظ اخلاق
بعد از مسئولیت یه زندگی تو این شرایط میترسم

واااا آقا آرش😐چتونه مگه شما که اینجوری فکر میکنید ؟

هم اخلاقتون خوبه هم چهرتون:)

شخصیتتون واقعا جداً بدون تعارف میگم خیلیم محترمو دوست داشتنیه هم شوخیتون به موقع وبه حدو اندازس درعین حال خیلیم باشخصیتو محترمو آقایید به چشم برادری

شما اعتماد بنفستون از منم پایین تره😐

 

یعنی تاحالا نشده کسی رو تااین سن دوست داشته باشید؟:)

که میگید عشق وعاشقی ودوست داشتنو درک نمکنید!

 

ترس از مسئولیت زندگی که واقعا حق دارید:(

داداش منم دقیقا همینجوریه:(

ولی فکر میکنم بیشتر هم شما هم داداشم چون گزینه ای ندارید که خیلی دوسش داشته باشید اینجوریه وگرنه مسئولیته خود به خود میاد:)

الان یکی از دوستام عقده پسره متولد ۷۲ تو آژانس کار میکنه

خانواده پولداریم نداره که ساپورتش کنن

ولی این دوتا انقد همودوست دارن  دوتاشون باوجود کلی محدودیتو سختی بالاخره عقد کردن الانم دوستم خیلی از خیلی چیزا میزنه که بتونن جمع وجور کنن بره سر خونه زندگیشون

 

پاسخ:
ممنون شما لطف دارید اعتماد به نفسم بله یه خورده پایینه ولی خب اخلاق هایی که دارم معمولا دختران جذب نمیکنه مثلا من کلا احساساتی نیستم و خشکم و کلا یکم عجیبم دخترهای فامیلم اینو تایید میکنن البته دخترهای همسن من نداریم اکثر بزرگترن . کلا درونگرا هستم و زیاد از شلوغی و رفت و امد خوشم نمیاد :)

در مورد دوست داشتن فقط خانواده و بعضی اشنایان که جنس دوست داشتنش فرق داره قطعا . نمیدونم شاید اگر از خانمی خوشم بیاد اوضاع فرق بکنه ولی خب مشکل اصلی اون موقع اینه که اونم خوشش بیاد !

 لطف نبود واقعیت بود:)

اعتماد بنفستون از یکم خیلی یکمتر پایینه:( 

شما خشکید؟نههه این همه شوخیا بامزه میکنید کجا خشکید یکم ازاین شوخیا تو وبلاگ با دخترا فامیل کنید حرفشونو پس میگیرن:D 

احساساتم که همه دارن فقط احتمالا بخاطراینکه دختری تو زندگیتون وارد نشده ونبوده فکر میکنید ندارید:)

 

درونگرا بودنم که خیلیا درون گران واتفاقا همسر درونگرا میپسندن:)

خواهر من نقطه عکسه منه یعنی به هر پسری که اهل شوخی ومعاشرتیو اینا باشه میگه جلف😂😂😂

یعنی نه تنها خواهرم دختر زیاد دیدم که دوست دارن همسرشون اینجوری که شما به خودتون میگید خشک ولی تعریف باشخصیته باشه:)

 

حالا از چطور اخلاقی خوشتون میاد؟:))

من چقد فضولم:))

ملاکای ازدواجتون کلاً چیاست؟:)

پاسخ:
میدونم در واقع اون چیزی که پایینه عزت نفسم هست دارم کار میکنم بهتر بشه

شوخی با دوستای صمیمیم که خیلی کمه زیاد انجام میدم ولی با دخترها که نه هر جند بعضی

احساسات شاید ولی فکر نکنم باز مقدارش اونقدر باشه مثلا زن من نباید توقع داشته بشه بهش بگم دوستت دارم ! اینجور ابراز علاقه برام تعریف نشده هست حتی اگر به زبون بیارم احتمالا اینقدر مصنوعی باشه که پشیمون بشه (الان میگید این دیگه کیه )

در مورد ملاک های ازدواج تا حالا دقیق و بهش فکر نکردم ولی در کل همکفو باشیم تناسبات فرهنگی و فکری داشته باشیم
در مورد اخلاق همه از صفات خوب خوششون میاد ولی مگه خود من همه صفات خوب دارم که از طرف مقابل انتظار داشته باشم در کل همین که بتونه منو تحمل بکنه و ازار و اذیت فکری و روانی ایجاد نکنه خوبه البته متقابلا . کلا اگر خانمی بشناسم میتونم تشخیص بدم که احتمالا به لحاظ اخلاقی میتونیم بهم بخوریم یا نه برای مثال الان 5 تا از دخترهای فامیل و اشنا در نظر گرفتم فقط احتمالا یک نفرش باهاش سازش داشته باشم نه اینکه اون 4 تا بد باشن ولی 100 درصد اخلاقامون بهم نمیخوره

آرههه حتما رو اعتماد بنفستون کار کنید:)

 

ای آقاارش دوستت دارمم میخواید نگید گوناه داره خانومتون😁

بعلاوه اعتماد بنفس رو ابراز احساساتتون کار کنید😁تعریفش کنید اینجور ابراز احساساتو:)

 

من کلاً درکتون میکنم منم برام ابراز احساسات سخته حتی درموردخانواده ولی درمورد من که داره تغییر میکنه.حتما شماهم بخواید میتونید

مثلاً خواهرم همیشه به من میگفت بوسم کن

من میگفتم این لوس بازیا چیه😂

بوس نمیکردم😐

انقد گفتو بوس زوری گرفت 😂که دیگه من ابراز احساسات یاد گرفتم😅

یا دوران دبیرستان یه دوستی داشتم خیلی احساساتی بود همش بغلم میکرد میگفت محیا دوستتتت داااارم یا بوسم میکرد

منم میگفتم ممنون😐

منمواقعا دوسش داشتم ولی ابراز احساسات بلد نبودم

(الان شما میگید این کیه دیگه ازمنم بدتره😂😂😂)

درکل بخواید میشه :)

 

بنظرم شما بااین درکو شرایطتتون میتونید گزینه های خوبی داشته باشید

بقول ما تور کنید:)))

ولی اعتماد بنفس ندارید:(

حالا اون همون یه گزینه سنش بهتون میخوره؟:)))

پاسخ:
من با خانواده خودم هم اینطوریم ابراز احساسات زبانی  ندارم
حالا نمیشه پیامکی یا نامه باشه ولی شاید یکی دوبار بتونم بگم :) کلا نمیتونم تصور بکنم که عروسی بگیرم بیشتر از ده ساله عروسی کسی نرفتم به نظرم خسته کننده هست

تور کردن پول یا قیافه خوب میخاد که فعلا هر دو موجود نیست

اون موردهایی که گفتم همین جوری بود صرفا از باب اخلاق وگرنه علاقه ای در کار نیست اون موردم فکر کنم 5 سال بزرگتر بود و چند ساله ازش خبری ندارم احتمالا ازدواج کرده باشه

منم همینجوریم ابراز احساسات زبونی خیلی ندارم معمولاً ابراز احساسات روم پیاده میکنن چه زبونی چه بغلو بوسو اینا:)))

ولی فک کنم  درست میشه من که بهتر شدم:)

 

پیامکی یانامه😅😂

چرا میشه خیلیم خاصه😂بعد راه میوفتید😁

بااینکه من خودمو برون گرا میدونم شرایطم ازشما بدتره

مثلا درمورد همین عروسی نرفتن ولی به رو نمیارم وهمچنان خودمو برونگرا میدونم😂

 

ای بابا باز گفت پول وقیافه میخواد😐دارید شماهم هم اخلاق هم قیافه هم شرایط مالیتون از خیلی از پسرایی که میشناسم وازدواج کردن بنظرم بهتره:)

 

مورد همینجوری چرا مثال میزنید اخه یه مورد وگزینه خوب پیدا کنید😤

اخلاق دختره چطوریه مثلا؟:)))

من خیلی فضولم میدونم:)))))

پاسخ:
مورد از کجا بیارم :)
خصوصیات اون مورد مهربون اروم باسواد مثبت اندیش اهل چشم و هم چشمی نبودن نزدیک بودن به لحاظ فرهنگی و فکری

 

به به چه مورد اکازیونی هم بوده:)))

حیف فقط۵سال بزرگتر بوده:)))

 

توفامیل همکار یعنی یه مورد نیست؟😟

سمت شما قحطی دختره انگاری:)))

من براتون مورد پیدا کنم؟:)))

حتما میخواید تهران باشن؟:)

یاد یکی از آقایون وبلاگ افتادم اومدیم بزنیم تو کار خیر براشون گفتن من جز همشهری قبول نمیکنم :)))

 

پاسخ:
بله مورد خوبی بود
مشکل اصلی نبود دختر نیست مشکل خود منم که هنوز شرایطم اماده نیست برادرمم مجرده کلا مجرد سن بالاتر از من زیاد تو اقوام داریم بعد من قیافم بچه گونه میزنه تو چشم نمیام :) شرایط کاریم و مالیم بهتر بشه تازه میتونم اقدام کنم و پروسه رد شدن تو خواستگاری استارت بزنم :)

من که فکر میکنم درمورد شرایط مالیتونم مثل همین اخلاقو چهره و...شکست نفسی میکنید

ویا خونه مدنظرتون بالا مالاهاست😝یعنی خودتون سطح توقعتون از شرایط وخونه بنظرم بالا میاد:)

بعدم مجرد سن بالا زیادداشته باشید الگو قرار ندید تا جوونید ازدواج کنید این زندگی که همش ازش خسته ایدو بقول خودتون هیجان نداره تغییر میکنه وروحیتون بهتر میشه:)

پروسه رد شدن:))

اگه گزینه مورد نطرتونو درست انتخاب کنید رد نمیشید:)

پاسخ:
 نه خیلی جالب نیست در حالت عادی حداقل 100 تومن احتیاجه که من نصفشم ندارم
خونه که قطعا همین محله خودمونم نمیشه گرفت
فعلا پسرهای دهه هفتادی فامیل دارن ازدواج میکنن خانواده های کم جمعیتی دارن ساپورت میشن از خانواده من الانم جایی برم خواستگاری با سن زیادم توقع دارن شریط مالی استیبل باشه . بزرگترین اشتباه پسرها ارشد خوندن (قبل از سرکار رفتن ) و سربازی رفتنه رو هم 5 سال طلایی نابود میکنه .

سلام:)

یجوری میگید بااین سنم!انگار چند سالتونه!

الان فقط شما اینجوری نیستید اکثر پسرای دهه ۶۰همینجورن

اتفاقا دخترا دهه ۶۰م نسبت به۷۰یا بیشترموندن

فک کنم یه دهه ۶۰یی مناسب باشه:)

ولی شما شبیه داداشمید هروقت تونستم یه فن رو اون پیاده کنم راضیش کنم نترسه وازدواج کنه اون فنو حرفم رو شما اعمال میکنم:))

بخدا من انقد دیدم پسرا دهه هفتادی ازدواج کردن

زن بساز پیدا کردن الانم خوشبختن!

شوهر دوستم تو اژانس کار میکنه متولد ۷۲

یعنی شما وداداشم ازاون شرایطتتون بدتره!نه!

یا دختر دیگه مثل دوستم نیست؟!هست!

شماها خودتون میخواید همه چی اوکی باشید بعد برید خواستگاری

اخرم انقد پیر میشید ذیگه حوصله ازدواج ندارید😐هوووف😑

من چقد حرص بخورم😑

 

پاسخ:
سلام
برای من فرقی نداره دختر همسن ولی ظاهرا دخترهای نیمه دوم 70 به بعد کلا فازشون فرق داره

بله زن بساز هست ولی مشکل اینه که اجر و مصالح کافی نداریم

در مورد سن منظورم بالا بودن نیست ولی خب انتظارات از یه پسر 30 با یه پسر 25 فرق داره شاید فقط 10 درصد خانم ها یکم راضی بشند الان اونم فقط از نظر مالی . بعد از بررسی شرایط دیگه عملا شانسی نمیمونه

دو تا دایی مجرد دارم که الان چهل رد کردن اخلاق من ترکیبی از این دو هست و محتمل به نظر میرسید که مجرد بمونم :)

الان یکسری مشکلات هست که فعلا ازدواج کردن توش گمه

حرص نخورید :) ولی معمولا پسرها تا خودشون نخوان فایده نداره

 نیمه دوم۷۰چیههه دوست من که بااون شرایط ازدواج کرد ۷۳ بود

خواهر دوستمم متولد ۶۹اینجورا بودبا چهامکاناتو شرایطی بایه پسر معمولی ازدواج کرد همین اخیرکه الان خودش بارداره بازم سرکار میره چون حقوق پسره به تنهایی برا زندگیشون کافی نیست

کلاًخیلی راه اومد

عروس وخواهر اون یکی دوستمم باز همینجورن 

خیلی بسازن یکیشون باز۶۸اون یکی ۷۱

ایناهمه هم اخیرا ازدواج کردن

خواهر اون یکی دوستم باورتون میشه سرویس طلا سرعقو عروسی نخواست؟

یه سرویس بدل گرفتن که همینجوری نما باشه جلوفامیل که حرف درنیارن

حتی خانواده خوددختره بعدا فهمیدن سرویس بدل بوده:)))

 

خلاصه زیاداطرافم دیدم:)

اجرومصالح کم بوده ولی دخترا قناعت کردن:)

دوستم الان بعد ماه صفر عروسیشه

میگه پول طلاهامم همشوطلا نگرفتم یه بخشیشوبرگردونده به شوهرش برا خرجا عروسی:)

 

شما سرداییاتون نرید:(

 

نمیشه حرص نخورد:((

خواهراشمارو نمیدونم ولی من جداً عصابم داغونه تا داداشم ازدواج نکنه همش نگرانشیم😢

نمیشه اینجوری هم دختر هم پسر انگیزه میخواد همسرو بچه انگیزس

وگرنه دلمرده میشن:(

 

پسرا دلشون میخواد ولی همتون از اینده ومسئولیتش میترسید میدونم دیگه😢

پاسخ:
اینا که گفتید همه جنوبی هستن ؟. جنوبیا خونگرم هستن دوست جنوبی داشتم دوران دانشگاه
نه خواهرم حرص نمیخوره البته بیشتر تمرکز رو برادر بزرگترم هست که کلا تو فاز ازدواج نیست کسی به من توجه نداره :)
تو تهران حداقل حقوق باید حول و حوش 5 تومن باشه یا اگر کمتره خونه داشته باشی تا بری برای اقدام این جدا از ثبات شغلیه . پس اندازم هنوز خیلی کمه که یه قسمتیش برای یه مشکل رفت یعنی کلا رفت تا ببینم 1403 چی میشه :)

سلام

فکر کردم از دست پر حرفیا من رفتید تو افق محو شدیدکه دیگه سرتونو نبرم😅

 

بله اینا همه جنوبین:))

 

بازم ۱۴۰۳؟😂

باشه انشاالله هرچی خیره براتون رقم بخوره:)

مقاومت میکنید 😅وگرنه حداقل میشد امتحان کرد دوسه تا گزینه هست نظرشونو بپرسم براتون:))

من مخ داداشمم همینجوری میخورم گزینه معرفی میکنم😂

اونم محلم نمیده😞😅

 

پاسخ:
سلام
نه کار پیش اومده بود یادم رفته بود اینجا رو
1403 خوبه دیگه نزدیکه
ممنون انشاالله برای شما هم اتفاق های خوبی بیفته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی