محفل خستگان

20 سال اینده !

جمعه, ۲ خرداد ۱۳۹۹، ۰۵:۱۷ ب.ظ

 سلام

  من معمولا تصوراتم درست در نمیاد همون طوری که موقعی 15 سالم بودم فکر نمیکردم پونزده سال بعد اوضاعم اینطوری باشه  ولی خب به هر حال    

 

  • در مورد خودم امیدوارم لجبازیم کمتر شده باشه چون این خصوصیت منفی دارم
  • چاق تر شده باشم!
  • بدبینیم کمتر شده باشه
  • تنبلی کنار گذاشته باشم
  • احتمالا در شغلم پیشرفت کردم ولی بازم هشتم گرو نهم هست
  • یک عدد همسر دارم به اسم کتایون که اوایل از خودم لاغرتر بود ولی الان از من چاق تر شده در مجموع اشپزیش خوبه ولی ظرف شدن دوست نداره اعتقادیم به ماشین ظرفشویی نداره البته ماشین ظرفشوییم نداریم
  • یه دختر دارم اسمش فرنوش 13 سالشه اینو مامانش همش با هم جدل دارند والا مادرش به منم زیاد گیر میده حق داره  
  • یک پسر دارم اسمش امیرعلی هست 7 سالشه یعنی صبح تا شب رو اعصابم قدم میزنه
  • انتخاب اسامی بچه ها به من ربطی نداشته اسم پسر از طرف خانواده  ما و دختر از طرف خانواده کتی بوده وگرنه پسر اسمش باید شاهرخی چنگیزی باشه برای ایندش بهتره
  • خودم 50 سالمه مویی رو سرم نمونده از دست کتی پیر و فرتوت شدم
  • پرسپولیس هنوز قهرمان اسیا نشده
  • امریکا هنوز رو به افول هست

 

 روی مبل نشستم نزدیک انتخابات 1420 هست قراره همه چیز خوب بشه تو مناظرات قول  دادن دلار بکنند 1000 تومن (اون موقع که سه تا صفر حذف کردن)  فضای کشور خیلی شاد شده خیلی از مردم صورتی پوش شدن امید توشون زنده شده زدم شبکه ای فیلم یوسف پیامبر نشون میداد حتی بچه ها هم چند باری این سریال فاخر تماشا کردن تازه داشت چشمام گرم میشد کتی همسر محترم اومد گفت باز که ظرف ها نشستی

بعد از شستن ظرف میشینم خرج و مخارج ماه در میارم اجاره خونه  و خرج مدرسه بچه ها و خریدهای منزل و ... بعد از جمع بستن میبینم از میزان درامد زد بالا از روش های مهندسی استفاده میکنم و با گرفتن جذر مشکلم حل میکنم  و ...

-------------------------------------------------------------------------

  • در اخر ممنون از خانم غریبه اشنا برای دعوت به چالش که منم سریع دعوتشون اجابت کردم
  • همچنین ممنون که تحمل کردید و تا اخر خوندید

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۰۲
ارش ..

نظرات  (۱۰)

جالب بود :)))

پاسخ:
ممنون

سلام آقا آرش خوبید؟

 

وااای😂😂😂

خیلی بامزه نوشته بودید.

خوشبحال کتایون خانم شما ظرفاشو میشورید:))

 

در مورد کچل شدنتون هم اشکال نداره، مرد ۵۰ ساله باید کچل باشه اصلا:)))

 

اسمای بچه هاتونم قشنگه، سلیقه ی خانواده هاتون خوبه خداروشکر:)

 

صورتی پوش رو خیلی خوب اومدید😂

پاسخ:
سلام ممنون خوبم
کتایون من دراوردی اصلا دختری به این اسم اطرافم نیست :)
این مو هم تو اوضاع کرونا داستانی شده بود من رشد موهام زیاده مثل این جنگلیا شده بودم 
اسم بچه ها رو از خودم دراوردم وگرنه برام زیاد مهم نبود فقط بابام از اسم امیر و امیر علی خوشش میاد
خانم اشنا گفتن ورژن متاهلی وگرنه با این وضعیت بعید میدونم گزینه ای به جز مجردی روی میز باشه
۰۳ خرداد ۹۹ ، ۰۰:۰۷ غریبه آشنا A

عه چرا ادامه نداشت؟!!!مینوشتی دیگه خیلی خوب بود😉😂

البته فکر کنم رفتن ظرفا رو بشورن بخاطر همین مختصر مستفیض شدیم😜😂😂

من دیگه نوبرم....تو آی فیلم انگلیسی هم یوسف رو دنبال میکنم😂تازه شروع شده😄منتظرم ماه محرم بیاد مختار رو همینجوری دنبال کنم😆😂

ماشالله دخترتون ی پا خانوم شده😍پسرتونم که آتیش پاره😂اشکال نداره همینجوریش بچه ها پیش فعالن! وای ب حال بقیه اگه اسم پسر امیر علی باشه!خودجوش بچه شر و شورتر میشه😖🤕😂😂

خدا بهتون ببخشه میوه های زندگیمونو😍😂

ب کتایون خانوم سلام ویژه برسونید،عروسیتون دعوتیم دیگه ان شالله😍😄

آیندتون قشنگ و روشن همینجوری که نوشتید ان شالله🙏

 

حدیثی از من ! دختری که صورتی پوشیدم ولی قرمزم میدوستم😋😂پرسپولیس همچنان همیشه قهرمان😛

مرسی که دعوتم رو اجابت کردید،زمان بندی با خستگی شما رو هم🤔خیلی هم زودتر از تصورمون دست ب قلم شدید و چه نوشتنی کردید😉عااااالی واقعا 👌👌👌

پاسخ:
من با ظرف شدن مشکلی ندارم تو خوابگاهم زیاد انجام دادم ولی بهتر رو اشپزی رو من حساب نشه که سیب زمینیم نمیتونم پوست بکنم :)
جومونگم ببینید سه گانه تکمیل بشه
کتایون نمیشناسم اصلا حالا نزنه فردا هر چی کتایون جلو روم سبز بشند
ادامه نداشت دیگه حوصله نداشتم
۰۳ خرداد ۹۹ ، ۱۴:۴۷ غریبه آشنا A

داداشای منم رشد موهاشون زیاد....ولی مامانم مهارت خدادادی داری تو خیلی کارا، قشنگ کوتاه کرد براشون😄

چرا گزینه ای جز مجردی نباشه؟!شما از الان تمرین کنید واسه خوشبینی ببینم تا چند وقت دیگه ب کجا میرسید😉

سیب زمینی پوست کندن کاری نداره که!! تو شرایط باشید اونم یاد میگیرید😆😅😅

وای نه!! از جومونگ اصلا خوشم نمیاد...دفعه اولم که پخش شد ندیدم،حالا بشینم بازپخشش رو ببینم😝😝

این همه سعی نکنید کتایون رو کتمان کنید آنچه عیان است چه حاجت ب بیان است😆😅😅

ان شالله حوصلتونم با تغییر و تحول برمیگرده سرجاش....چون باید خودتونو ارتقا بدید تا اعصاب شیطنت های امیر علی رو داشته باشید😜😂

پاسخ:
من تخصصم نیمرو هست بقیه غذاها رو حال ندارم درست کنم شرایطش بودم تو خوابگاه . ماکارونی هم بلدم ولی معمولا من خرید و ظرف شدن بر عهده میگرفتم یه چند باری هنرنمایی کردم بقیه ترجیح دادن امور اشپزی به من محول نکنن :)
والا با این شرایط اقتصادی همین که خرج خودم دربیارم هنره

خیلی خندیدم:) 

 

خوب بود:)

پاسخ:
ممنون :)

:))))))))

خیلییی بامزه نوشته بودید کلی خندیدم

بازم برامون پستای بامزه بنویسید:))

اسم امیر علی قشنگترین اسمه 

من عاشق اسم امیرعلیم از نووجونی تصمیمم این بود اسم پسرمو بذارم امیرعلی:))

 

 خانواده خوش سلیقه ای دارید:)

پاسخ:
ممنون
ان شاءالله ازدواج میکنید و اسم پسرتون امیرعلی میذارید :)

سلام آقا آرش:)

خوبید؟

من فکر میکردم امروز ۲۵مه😅 خدا شاهده امروز صبح اومدم پنلم یه کامنت گذاشتم فهمیدم ای داد بیداد امروز ۲۶مه😐

 

گوشیم خراب بود چند وقت خاموش بود زمان وتاریخ از دستم در رفته دیروز تازه دادم تعمیر دیشب روشنش کردم که تاریخو اشتباه زدم فک میکردم امروز۲۵م باشه:(

خلاصه به یادتون بودم فقط خطا پیش اومد😅بایه روز تأخیر وشرمندگی تولدتون مبارک:)

انشاالله به هر چیزی که ایده ال وبرنامتونه برااین سن برسید به خیلی بیشترو بهترشم برسید وهمیشه تنتون سلامت باشه :)🌹

پاسخ:
سلام خیلی ممنون 
خواهش میکنم 25 و 26 فرقی نداره
ان شاءالله برای شما هم اتفاقات خوبی بیفته و سلامت باشید 
۱۱ دی ۹۹ ، ۱۷:۵۴ غریبه آشنا A

سلام چطوری مستر خسته خودمون؟😃

کتی جون خوبه؟

چه خبرا؟

ما رو نمیبینی شادی😃دست پیش گرفتم پس نیفتم😅

پاسخ:
سلام ممنون خوبم شما چطورید یه مدت نبودید شایعه شده شوهر کردید :)
۱۲ دی ۹۹ ، ۰۹:۲۲ غریبه آشنا A

منم خوبم ب خوبیتون ..اوووه ماشالله ب نشر شایعات 😂

نه بابا من تا کرونا ذلیل مرده باشه ترجیح میدم سور و ساز بپا نشه 😂

هستم خدمتتون 😃

پاسخ:
بدون سور و ساز برید زیر سقف مشکلی نیست :)
۲۸ تیر ۰۲ ، ۲۲:۵۰ غریبه آشنا A

سلام آقا آرش نمونه حال احوال؟چه خبرا؟😊

از اول تیر یادم بود که ماه تولدتون اما ببخشید بابت تاخیر 

قبل از اینجا ی سر زدم ب پستی که برای تولدتون زده بود سال ۹۹ 😄

 https://aitak.blog.ir/1398/04/25/%D8%B3%D8%A7%D9%84-1400-%D8%A8%D8%A7-%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D8%A8-%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%A2%D8%B1%D8%B4-%D8%AE%D8%A7%D9%86-%F0%9F%98%89

هی جوونی کجایی که یادت بخیر ...

نمیدونم چطور شده فرصت نمیشه یا چی! 

اما خواستم بدونید از یاد دوستای عزیزم هیچوقت غافل نبودم و نیستم😊

براتون از خالق مهربون بهترینارو میخوام

امیدوارم معجزه ها تو زندگیتون رخ بدن و با توکل بخدا ب همه آرزوهاتون برسید و خواسته هاتون بشه داشته هاتون🥰😍🙏

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی