محفل خستگان

پست موقت

پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۲۴ ب.ظ

تا اطلاع ثانوی این وبلاگ بروز رسانی نخواهد شد

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۳
ارش ..

نظرات  (۴۰)

۰۹ مرداد ۹۸ ، ۰۹:۲۸ غریبه آشنا A
اخــی چـــراااا؟ 😟😟
نکنه مثل همیشه استقلال باخته بی خبرم من😜😂😂😂
پاسخ:
استقلال که با قدرت پیش میره :)
خسته شدم از وبلاگ داری :))
۰۹ مرداد ۹۸ ، ۰۹:۳۰ غریبه آشنا A
به به میبینم قالب ی حرفه ای تر از خودتون رو انتخاب کردید😎😎
ب قول اسی خان  آورین آورین😂😂
۱۰ مرداد ۹۸ ، ۱۲:۳۵ غریبه آشنا A
بــــــله ولی قدرتش همیشه پنچره😆😅😅😂
ای خدا😂😂😂آقای همیشه خسته! نخسته😂😂
چه خبرا؟
شما هم با ما دخترا رفتید تو خلصه؟!😆
الان غلطگیر میاد برام😅😅
پاسخ:
سلام
خبرا که پیش شماس
ما تو این تهران گرم بودیم :)
خلسه که نه ولی تو استراحتم
۱۰ مرداد ۹۸ ، ۱۵:۳۷ غریبه آشنا A
علیک سلام مستر آرش خان😃
جاتون خالی خیـــــلی خیـــــلی خوش گذشت....اصلا یچیز میگم یچیز میشنوید عالی بود رویایی بود اصلا....هوا هم یخ😥😥
ولی ی بخشش رو دوس نداشتم 😞چون تب و لرز گرفتم و مجبور شدم برم دکتر و سرم بخورم😝😖😷🤒
البته با پای خودم نرفتم!!😕بابام بزور بغلم کرد برد🤒🤒
باز با این وجود عالی بود دیگه خیلی خوش گذشت😁😁
پاسخ:
عجب ولی مگه سرم میخورن قبلنا تزریق میکردن :)
الان باید برید قم تو گرمای اونجا خنثی بشید

۱۰ مرداد ۹۸ ، ۲۳:۰۷ غریبه آشنا A
خیله خب حالا😅😅😂 ب قول ارسطو حساس نشو حساس نشو منظورم همون تزریق بود😝😅😅
نه دیگه تهران کفایت میکنه ممنون😂
حسش نیست اینبار گرمازده بشم و سرم بخورم😝😅😅
پاسخ:
تهرانم گرمه کولر ما هم جواب نمیده تو خونه گرمه بیرونم گرمه اسیر شدیم کی پاییز میاد هر چند از پاییزم خوشم نمیاد 4 تا فصل داریم یکی ازیکی داغون تر :) چه وضعشه
۱۰ مرداد ۹۸ ، ۲۳:۲۴ غریبه آشنا A
هان لابد بازم خانوم آشنا😝😂😂
خونه ما شکر خدا جواب میده و جلب رضایت میکنه😅
چقدر لالا دارم😩😩بخوابم یک ساعت دیگه بیدار شم تغذیه....اسیر شدما تنظیم خوابم بهم ریخته 😴رو دستتون بلند شدم تو خستگی😫😴فعلا شب خوش مستر خسته 😴
پاسخ:
طرف شما که باز خنک تره :)
۱۰ مرداد ۹۸ ، ۲۳:۲۶ غریبه آشنا A
هان اینم بگم که فصلا هر کدوم قشنگی خودشونو دارن...‌از اون روی دل بنگرید 😃

دیگه رفتم چشام رفت 
آن آن😴😴😴
پاسخ:
حالا بعدا یه تحلیلی در مورد فصول میکنم :)
شبتون بخیر
۱۵ مرداد ۹۸ ، ۲۳:۳۹ غریبه آشنا A

مستر خسته!!کجایید اصلا نیستید؟!😑

هی فرصت مصاحبت با ما رو همینجور فرط و فرط از دست بدید😏😂

پاسخ:
چرا هستم
۱۸ مرداد ۹۸ ، ۲۳:۰۱ غریبه آشنا A

مستر خسته کجایی نیستی؟!😜😃

پاسخ:
هستم ولی خستم :)
۱۸ مرداد ۹۸ ، ۲۳:۳۰ غریبه آشنا A

نخسته😅غیر از این بود تعجب میکردم😃

پاشید بیاید گپ تا دو رکعت نیومدم براتون😜😂😂

پاسخ:
با یه 4 رکعتی خنثاش میکنم
۱۹ مرداد ۹۸ ، ۰۱:۱۴ غریبه آشنا A

ب همین خیال باش😜دو رکعتی من همین که نیت کنم جواب میده😃

پاسخ:
😨
۲۰ مرداد ۹۸ ، ۲۱:۲۶ فرشته ی روی زمین

سلام ؛ خسته نباشید : )

ای بابا..داشتیم از مطالب استفاده میکردیم که : ((

پاسخ:
سلام 
حکیم حال و حوصله نداره پند و اندرز بگه 
خودمم که بخام پست بذارم نهایت یه نیم خط حوصلم بکشه 😄
۲۰ مرداد ۹۸ ، ۲۲:۲۴ غریبه آشنا A

نتــــرس مشقی😜😂😂

 

نیم خط خودش کلی واسه شما😄😂

پاسخ:
از یه کلمه شروع میکنم اون خودش رمزیه

سلام 

 

اقا ارش دقیقا کی رفع خستگی میکنید؟:))

 

منم همیشه خستم 

 

فکرکنم مدل کردا همینه:)))

پاسخ:
سلام
نمیدونم کاش خستگی جسمی باشه بالاخره رفع میشه ولی خستگی روحی نمیدونم چطوری میشه رفع کرد :)
کردها که اکتیو هستن حالا من یه ورژن فکریم شیرازی شده :)
۲۳ مرداد ۹۸ ، ۱۵:۰۸ غریبه آشنا A

بله مثلا ف یعنی فرانسه😂😂

شیرازی😂😂

مریم عزیزم مدل خستگی ارش خان یجوری که قشنگ معلومه با وجود فعالیت زیاد ادا در میارن😂وگرنه همچین پر تلاش و انرژی هستناا😉

پاسخ:
اینو گفتم که خستگی بیشتر روحی هست وگرنه در انجام کارها سرعتم زیاده اینکه دیر جواب میدم چون معمولا همزمان کارهای دیگه هم انجام میدم یا کلا حرفی برای گفتن ندارم :)
۲۴ مرداد ۹۸ ، ۲۳:۰۸ غریبه آشنا A

صحیح...ان شالله روحتونم نخسته😃

دلتون نخواد شام ماکارونی داریم😅

پاسخ:
من ماکارونی میخام :( 
۲۴ مرداد ۹۸ ، ۲۳:۱۵ غریبه آشنا A

ای بابا نباید میگفتم😟😟

پاسخ:
نه حالا که سیرم تازه شام خوردم  ولی اگر بود یه نوکی میزدم :) 
۲۴ مرداد ۹۸ ، ۲۳:۲۲ غریبه آشنا A

نوک!!😅😅😅

خدا نکشتتون یاد کیک تولدتون افتادم😂😂😂

خندیدم!!😞

۲۴ مرداد ۹۸ ، ۲۳:۳۶ غریبه آشنا A

اگه حوصله و وقت داشتید بیاید گپ....خسته هم بودید مساله ای نیست😃😅

پاسخ:
الان مهمون داریم یکم شلوغ پلوغه اینجا
۲۴ مرداد ۹۸ ، ۲۳:۵۸ غریبه آشنا A

چه خوب شما هم که عاشق مهمون😜پس تا میتونید خوش بگذرونید😂😂😂

پاسخ:
اره خیلی :)

سلام

کاریزما هستی؟

پاسخ:
سلام محسن خان

بسکه خسته بازی دراوردی منم خسته کردی😝😝

یه حال بدیَم آرش 😟😓

تاحالا شده دلت شور بزنه واسترس داشته باشی 

هیچ غلطی هم نتونی بکنی ؟

الان تو همون حالم 

پاسخ:
اره برام پیش اومده ان شاءالله مشکل شما هم زود حل میشه

آقا آرش میگم این خلسه تموم نشد؟؟:)

پاسخ:
چرا هستم ولی حکیم نیست :)

خب حکیم رو هم بیارید دیگه

پند و اندرز خونِمون کم شده:)

پاسخ:
عصبی شده همش ناسزا میگه :)

ای داد بیداد کی حکیم رو عصبی کرده؟؟

نکنه اهورا شلوغ کاری کرده حکیم عصبی شده؟:)

پاسخ:
اهورا بیشتر منو اذیت میکنه
۰۶ شهریور ۹۸ ، ۱۶:۲۰ غریبه آشنا A

چی شده باز شاکی هستید که!!😃

حکیم چرا ناسزا میگه؟؟!!😝😅

اهورا چی میگه؟؟!!کی بشه محسن خان ب فرزند خوندگی بگیرن این طفل درون رو تا از دست شما راحت بشه😜😂😂

پاسخ:
!

چه وضعشه ؟؟یدونه پست بزارین خب:)

پاسخ:
به زودی :)
۲۶ شهریور ۹۸ ، ۰۱:۲۰ الفبای زندگی

 عکس گربه محلتون رو بزارید  

باتشکر 🤭🤭🤭

پاسخ:
قبلا خونمون ویلایی بود گربه زیاد میومد
گوشیم در بیارم از گربه عکس بگیرم تو محله فکر میکنن خل شدم :)
۳۱ شهریور ۹۸ ، ۲۲:۵۰ غریبه آشنا A

حال قعر جدولیمون چطوره؟!😜😂😂

پاسخ:
بهتره الان یه نگاه به جدول بکنی :)
نتیجه صبر همین میشه مثل قضیه 1403 من. البته شایدم نشه !
۰۴ آذر ۹۸ ، ۱۱:۲۹ غریبه آشنا A

احوالات مستر خسته خودمون چطوره؟😃

باکلاس و کم پیدایید جریان چیه؟!😜😅

پاسخ:
سلام ممنون خوبم :)
باکلاس که نیستم ! ولی کم پیدا چرا دلیلش خستگیه دیگه :)
ولی خب کارم زیاد شده و امتدادش به منزل کشیده میشه

سلام

این خستگیتون کی تموم میشه پست جدید بذارید؟

پاسخ:
سلام
حکیمو تو اغتشاشات اخیر گرفتن ! میگن چند تا بانک اتیش زده :)
شما هم اشنا به نظر میرسید !

قحطی حکیم اومده مگه این نشد یکی دیگه

آشنا ؟ یعنی ممکنه دختر خاله پسر خاله دربیایم ؟

پاسخ:
من الان حکیم از کجا پیدا کنم !
در مورد اقوام من که بیشترشون نمیشناسم البته دخترخالم چند سال پیش دیدم !

حکیم ریخته فقط کسی نیس جمع کنه

 

اقوامتون رو نمیشناسین؟؟؟؟

شما خارج از کشور زندگی میکنید یا اقوام خارجن؟

با این حساب ممکنه دختر دایی پسر عمه از آب در بیایم 

پاسخ:
اونا که خارجن که هیچ 
اینا که ایرانن در حد دایی خاله و عمه و بچه هاشون ولی دیگه پیچیده تر بشه مثل پسر عمو بابا و ... نمیشناسم چون رفت وامدم ندارم . کلا عروسی هیچ کدوم از اقوامم نمیرم . خیلی هاشونم منو فقط به اسم میشناسن از نزدیک زیارتم نکردم ! حالا نه اینکه تحفه هستم :)

جالب شد 

حالا اوضاع منو نگاه کنید

نه خاله دارم نه عمه نه عمو فقط یدونه دایی که اونم فکر کنم دوسالی هست ندیدم

 

پاسخ:
چه عجیب من با اقوام درجه یکم زیاد رفت و امد ندارم مگر اینکه اونا بیان خونمون

گفتین عروسی یاد این افتادم که عروسی های ما معمولا کمتر از ۱۰۰نفر جمعیتش میشه چون هیچ کس رو نداریم 

درواقع اگه بخوام کل خانوادم رو با فامیل درجه یک حساب کنم ۲۰نفر به زور میشیم 

پاسخ:
مال ما معمولا شلوغه مثلا برای برادرم نزدیک 400 شد که خخب مادرم میگفت باز هستن که دعوت نکردیم !

چقدر از موضوع منحرف شدیم

حکیم چی شد ؟خخخ

پاسخ:
حکیم باید ازاد بشه دیگه !
این از اون حکیم پلاستیکی ها نیست 

اصلا فامیلم آدم داشته باشه دیگه به نظرم زمونه رفت وآمد کرون اونم مثل قبل نیست

 

عروسی چیه اصلا اَه اَه اَه خوشم نمیاد از عروسی به جاش یه مسافرت دونفره توپ دوست دارم

 

خبر مرگش منتظر میشم تا آزاد شه اَه

پاسخ:
کلا الان رفت وامدم کمتر شده همشم تقصیر امریکاس و نقشه اسراییله
به خودتون مسلط باشید با این کارهایی که حکیک کرده بعیده به این زودیا ازاد بشه

خیلیارو آزاد کردن حکیمت جز اونا نبود ؟

پاسخ:
نه حکیم سر دستشونه :)

پس اونو اعدام شده بدون 

یا دنبال حکیم جدید باش یا در اینجا رو  گل بگیر 

پاسخ:
تو فکرش هستم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی