محفل خستگان

درس زندگی

يكشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۸، ۰۷:۰۷ ب.ظ


مردی از حکیم پرسید: چگونه عیب خودم را بشناسم ؟ حکیم گفت: کافیست یک عیب زنت را به او بگویی و خواهی دید که تمام عیب های خودت ،پدر ، مادر و بستگانت را به تو خواهد گفت.

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۳۰
ارش ..

نظرات  (۱۰)

😂😂😂
کاریزما دمت گرم پسر 👍
انقدر امروز بی حوصله بودم اومدم پستت رودیدم ریسه رفتم 😂😂
تا کی می خوای این درس زندگی روتکرار کنی ؟😂😂😂
پاسخ:
تا موقع ازدواج :)
۳۰ تیر ۹۸ ، ۱۹:۵۸ ** گُلشید **
سلام
😂😂😂
اونوقت خانما بخوان عیبای خودشونو بفهمن باید چیکار کنن؟:)

وبتون مبارک باشه:) چرخش بچرخه.
پاسخ:
سلام
اون دیگه کار خواهرشوهر و مادرشوهره هر جوری شده یه عیبی درمیارن :))
۳۰ تیر ۹۸ ، ۲۱:۲۹ ℳムみɨsム ..
سلام :)
مبارکه وبتون :)
خوشلختانه یا بدبختانه برا من صدق نمیکنه :دی به دلیل کم حوصلگی صرفا ..

پاسخ:
سلام
ممنون
برای درصد کمی صدق نمیکنه :))
۳۰ تیر ۹۸ ، ۲۳:۵۳ سکوت شلوغ
سلام 
مبارک باشه 
اسم وبلاگتون رو خیلی دوست دارم:))
حکیم درست میگه(((((:

پاسخ:
سلام ممنون
حکیم کارش درسته :)
😂😂😂آقا آرش😅😂

سلام
واقعا واووووو پست زدید😅
مبارک
از وقتی من شمارو میشناسم دارید این درس زندگیو میگید
خسته نشدید؟😂
پاسخ:
سلام
درسته ولی مخاطب های بین المللیم که نمیدونستن باید این درس سر لوحه زندگیشون بذارن
بسیار پست خوب و کاربردی هست:)

حقیقت محضه :)


پاسخ:
ممنون از تایید پست :)
۰۱ مرداد ۹۸ ، ۲۳:۱۷ غریبه آشنا A
خوبه آخرش نگفتید جداً عجب حکیم دانایی....! 😃
پاسخ:
حکیم بی نیاز از تعربف افرادی مثل منه :)
۰۲ مرداد ۹۸ ، ۰۶:۵۸ فرشته ی روی زمین
مبار‌ک باشه
شاگرد نمونه به شما میگن : )
پاسخ:
ممنون :)
درس پس میدی پیش حکیم :)
۱۸ مرداد ۹۸ ، ۲۱:۰۹ الفبای زندگی

عالی 

پاسخ:
حکیم کارش درسته :)
۱۰ شهریور ۹۸ ، ۰۳:۵۸ دُخـتَرکـــِـ🌼 بی نآم :)

وااا😂

پاسخ:
غیر از اینه مگه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی